Ben jij een enthousiaste digital marketeer die gek is op conversie optimalisatie?

En ben je een ster in het converteren van bezoekers tot leads of klanten? Door middel van analyseren, gebruikersonderzoek, a/b testen, optimaliseren en personaliseren? Dan zoekt XSARUS jou als CRO specialist!

We doen graag slimme dingen met data en zetten het in voor conversie optimalisatie, personalisatie, marketing automation, advertising, zoekmachine optimalisatie en UX. Samen met onze digital marketing consultants, specialisten en UX designers werken we keihard voor de beste resultaten. Voor wie we dat doen? Voor klanten zoals Van den Assem, Bomont, Eijerkamp, Sacha en Zusss. En daar zijn we trots op. Lees meer over wat ons Digital Marketing, Data & Design team doet en leer alvast een aantal collega's kennen.

Als je het tof vindt om actief bezig te zijn met het verder opzetten van de CRO specialisatie bij XSARUS en mee wil bouwen aan de verdere groei van het Digital Marketing Team, dan maken we graag kennis met je!
Arjo de Wit, Lead Digital Marketing

Waarde toevoegen doe je zo

  • Je duikt in de huidige prestaties van de webshop, waarbij jij degene bent die knelpunten signaleert en met concrete optimalisaties komt
  • Vanuit jouw specialisatie geef je klantadviezen die zorgen voor resultaat en bijdragen aan het online succes van onze klanten.
  • Om het beste uit jouw werk te halen, werk je veel samen met onze digital marketeers, designers en developers
  • Je deelt graag jouw kennis op het CRO-domein en vindt het leuk om collega-marketeers te coachen
  • Je loopt voorop bij het ontdekken en toepassen van nieuwe CRO-technieken
  • Je geeft regelmatig CRO-workshops aan klanten en collega’s
Dit neem jij mee
  • Wanneer er wordt gesproken over o.a. conversie, verleidingstechnieken, a/b testen, CTA's, personalisatiestrategieën en/of e-commerce, ga jij ‘aan’. Oftewel: je hebt passie voor het vak!
  • Complexe vraagstukken? Die weet jij goed te analyseren en vervolgens succesvol op te lossen.
  • Met jouw scherpe analytische inzichten en creatieve geest breng je vernieuwende ideeën tot leven. Je haalt energie uit het samenwerken met collega’s om de beste resultaten te behalen.
  • Je bent geen onbekende in het vak en neemt een goed gevulde rugzak aan werkervaring mee (3-5 jaar).
  • E-commerce affiniteit is een mooie plus, maar niet noodzakelijk.
  • Naast Nederlands heb je ook geen moeite met spreken en schrijven in het Engels.

Jouw bijdrage wordt gewaardeerd. En beloond.

  • Competitief salaris. Jouw kennis en ervaring zijn goud waard. Hier hoort uiteraard een passend salaris bij.
  • 25 vakantiedagen. Om te ontspannen en tijd te spenderen met je dierbaren, zodat je vol frisse moed weer terug komt.
    Fijne bedrijfscultuur. Waarin iedereen elkaar kent, we samen lunchen en samen leren, waarin we nuchter zijn,  voor elkaar klaar staan én waarin we genoeg leuke activiteiten doen (zoals VR-gamen, pizzasessies, volleybaltoernooi en strandactiviteiten)
  • Jouw groei op nr. 1. Met volop ruimte voor trainingen en certificeringen mét opleidingsbudget.
  • Solide pensioenregeling. Deze groeit met je mee en XSARUS betaalt een groot deel van de premie, want jouw toekomst doet ertoe.

En dit is nog maar het begin. Lees hier hoe we jouw inzet nog meer belonen.

Benieuwd hoe de weg naar jouw nieuwe uitdaging eruitziet?

  • 1Solliciteren
    Makkelijk en snel. Laat je gegevens achter, een CV of motivatiebrief bijvoegen is niet nodig! Wij nemen binnen een week contact met je op om meer over je te weten te komen.
  • 2Het eerste contact
    Wij nemen telefonisch contact met je op en leren je graag kennen. Is er een match en is de beoogde functie passend voor je? Dan plannen we een kennismaking in bij ons op kantoor in Middelharnis óf Rotterdam.
  • 3De eerste echte ontmoeting
    Tijdens de eerste kennismaking op ons kantoor drinken we graag een kop koffie, thee (of iets anders) met je om verder te praten over jouw ambities en doelen. Uiteraard praten we je ook bij over de inhoud van de functie, onze cultuur en de groeimogelijkheden.
  • 4Het meeloopmoment en tweede gesprek
    Wederzijdse interesse? Dan nodigen wij je uit voor een meeloopmoment. Dé kans om een kijkje in de keuken te nemen en al je vragen te stellen. Aansluitend plannen we een tweede gesprek met een MT- of directielid om ook met één van hen kennis te maken.
  • 5Voorstel: laten we collega’s worden!
    Is er een wederzijdse match? Dan doen wij jou graag een aanbod met de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden die wij jou kunnen bieden. Daarna is het natuurlijk tijd voor confetti! Tijd voor jouw nieuwe avontuur bij XSARUS!
  • Solliciteren
  • Het eerste contact
  • De eerste echte ontmoeting
  • Het meeloopmoment en tweede gesprek
  • Voorstel: laten we collega’s worden!
Dit zijn jouw nieuwe collega's
Arjo de Wit
Arjo de Wit
Digital Marketing Lead / Operational Lead
Martina Versluijs
Martina Versluijs
Digital marketeer
William Tanis
William Tanis
Data Architect
Ton de Munck
Ton de Munck
Senior UX Designer
Koen Both
Koen Both
Digital marketeer
Alexandra Darius
Alexandra Darius
UX Designer
Barry Breur
Barry Breur
Senior UI Designer
Lonneke Huijbregts
Lonneke Huijbregts
Digital Marketing Consultant
Stephan Kooijman
Stephan Kooijman
Senior Digital Marketing Specialist
Joël Casteleijn
Joël Casteleijn
Senior Digital Marketing Consultant
Martijn van Dam
Martijn van Dam
Data Specialist
Rens de Berg
Rens de Berg
Digital Marketing Specialist