Zet digitale middelen zó in dat je relevante bezoekers naar je e-commerce platform trekt, ze overtuigt en converteert naar tevreden klanten. Die blijven terugkomen.

Onze strategische digital marketing experts, zetten de middelen en kanalen in die bijdragen aan jouw succes: van customer research, conversie optimalisatie en marketing automation tot personalisatie, advertising en zoekmachine optimalisatie. Een bundeling van krachten om potentiële klanten te verleiden, klantwaarde te verhogen en jouw rendement te maximaliseren.

Wij ervaren de samenwerking met XSARUS als heel prettig en leerzaam. We stellen gezamenlijk duidelijke roadmaps op en maken plannen voor nieuwe optimalisaties. De mooie resultaten die we behalen zien wij echt als resultaat van de goede onderlinge samenwerking.
Charlotte Schulting, E-commerce Operations Specialist bij Love Stories
Trotse digital marketing partner vanBekijk alle klanten
Roobol logo
Eijerkamp logo
Sacha logo
River Woods
Dille & Kamille logo
Zusss
Love Stories
Nofruit
Sfeer.nl

Digital Marketing Strategie

Een effectieve digital marketing strategie is nodig om de online klantreis zo optimaal mogelijk te maken. Door de onverminderde toename van online shopping en technische ontwikkelingen in de markt is het belangrijker dan ooit om jouw producten te laten opvallen. Met inzet van de juiste middelen.

Customer Research

Het is waardevol om het e-commerce platform te bekijken door de ogen van je beoogde gebruikers. Customer research wordt ingezet om de behoeften, het gedrag, de ervaring en de motivaties van gebruikers te begrijpen. Het helpt je aan inzichten wáár in de klantreis je de touch points optimaal op elkaar kunt laten aansluiten.

Nofruit
Optimalisatie bestelproces dankzij user testing: conversieratio +15%
Lees dit succesverhaal
nofruit

Marketing Technologie

Is jouw marketing landschap ingericht voor maximaal resultaat? Heb jij al een volledig beeld van jouw webshopbezoeker? Door het inzetten van één of meerdere marketing technologie platforms of middelen kun je jouw klantrelaties met bijbehorende data beter beheren en optimaliseren.

Advertising

Zou je meer kwalitatief verkeer willen aantrekken op jouw webshop? Ben je zichtbaar op het juiste moment bij jouw doelgroep van oriëntatie tot aankoop? De kunst van advertising is om verkeer zo slim mogelijk in te kopen en goed te managen in de dagelijkse (marketing)operatie.

Zusss
Naamsbekendheid krijgt flinke boost dankzij Google Ads
Lees dit succesverhaal
Zusss

Zoekmachine Optimalisatie

De inzet van SEO of zoekmachine optimalisatie zorgt ervoor dat jouw online zichtbaarheid op een natuurlijke manier en op basis van techniek, content, gebruikerservaring en autoriteit tot stand komt.

Conversie Optimalisatie

Veel marketinginspanningen zijn gericht op het binnenhalen van bezoekers op je webshop. Maar wat doen deze vervolgens op het e-commerce platform? Gaan ze over tot aankoop of haken ze voortijdig af? Met conversie optimalisatie werk je aan de best mogelijke conversie om relevanter te worden voor jouw doelgroep.

Sfeer.nl
Stijging add-to-cart ratio en conversieratio vanaf product detail pagina’s
Lees dit succesverhaal
Sfeer

Personalisatie

In alle fases van de customer journey wil je de bezoeker, bekend of onbekend, een optimale ervaring bieden. Door middel van personalisatie lever je een inhoudelijke boodschap die raakt en aanzet tot actie.

Marketing Automation

Het succes van jouw klantreis, van eerste touch point tot aankoop en vervolgcampagne wordt bepaald door relevantie en de persoonlijke touch die je meegeeft. De juiste inzet van marketing automation ga je al snel op een positieve manier terugzien in omzet, conversie en retentie KPI’s.