XSARUS & OneRetail on stage tijdens Shopping Today

Annemijn Grinwis
Annemijn Grinwis
Marketeer
30 september 2024

XSARUS en OneRetail gaan samen het podium op tijdens Shopping Today. Het thema? Customer Centricity. In een tijd waar klantverwachtingen torenhoog zijn, is dit een cruciaal onderwerp. Ben jij ook bij de sessie aanwezig? Het jaarlijkse e-commerce event vindt plaats op donderdag 10 oktober in DeFabrique in Utrecht. We spreken je graag op onze stand!

Customer Centricity: ga je er écht voor of niet?

In een tijd waar klantverwachtingen hoger zijn dan ooit, kun je fouten in de Customer Centricity-strategie niet veroorloven. Toch zien we het vaak misgaan. Welke afweging maakt jouw organisatie? Lever je halfwerk of doe je er alles aan om volledig klantgericht te opereren? Alexander Robijn en Kasper Muileboom zoomen in op de valkuilen van Customer Centricity. Met praktijkvoorbeelden en toepasbare inzichten ontdek je hoe je met 100% inzet een succes maakt van je klantgerichte aanpak.

Zet in je agenda en mis het niet

Wanneer: 10 oktober, 15.35 uur tot 16.05 uur
Waar: Meelzolder, DeFabrique

Spreker: Alexander Robijn

Alexander Robijn is al meer dan 14 jaar actief in de e-commerce branche. Als Manager Sales & Marketing bij XSARUS helpt hij dagelijks retailers, fabrikanten en groothandels bij het oplossen van hun e-commerce uitdagingen. Hij weet als geen ander hoe je met een klantgerichte aanpak en de juiste technologie e-commerce succesvol maakt.

Alexander Robijn
Spreker: Kasper Muileboom

Kasper Muileboom is Owner en Managing Director van OneRetail, waar hij al 9 jaar bedrijven helpt hun e-commerce en omnichannel ervaring te optimaliseren. Met een sterke focus op klantbeleving, begeleidt Kasper retailbedrijven bij het verbeteren van hun digitale strategieën, altijd met het doel de beste klantervaring te realiseren.

Kasper Muileboom

Over Shopping Today

Shopping Today is het grootste e-commerce kennisevent van Nederland en brengt meer dan 1400 professionals uit de branche samen. Woon inspirerende keynotes en kennissessies bij en maak gebruik van de vele netwerkmogelijkheden. Als je bij wilt blijven in de snel ontwikkelende e-commerce sector, is een bezoek aan Shopping Today zeker de moeite waard.