XSARUS gaat partnership aan met Experience Data Platform Occtoo

Charlotte Groenendijk
Charlotte Groenendijk
Marketeer
1 juni 2022

Met de toevoeging van het geavanceerde cloud-native Experience Data Platform Occtoo versterkt XSARUS het digitale aanbod. Deze tool zorgt ervoor dat retailers en brands snel en eenvoudig digitale ervaringen en/of applicaties kunnen ontwikkelen voor ieder kanaal. Dit maakt Occtoo mogelijk door content te verbinden en te combineren met klant- en contextdata in unieke datasets. Deze worden via real-time API’s gestuurd naar iedere gewenste frontend, kanaal of device voor een uniforme customer experience.

Met Occtoo voegen we een waardevolle tool toe aan onze technology stack. Retailers en brands zijn met deze tool in staat om data eenvoudig, snel en accuraat naar hun customer end-points te sturen. Er is controle over welke data naar welke customer touchpoints gestuurd wordt, zonder dat de ontvanger of developer in verschillende backend API's hoeft te duiken. En één van de grootste voordelen: wijzigingen worden real-time doorgevoerd. We kijken uit naar de samenwerking met Occtoo om met elkaar successen voor onze klanten te behalen.
Bram Hoekman, CTO XSARUS

Geen tijdrovende data-integratie meer

Occtoo draagt bij aan een drastische versnelling van de time-to-market als het gaat om het ontwikkelen van nieuwe digitale ervaringen. Hierdoor kunnen digitale teams zich volledig richten op creativiteit in plaats van het uitvoeren van tijdrovende integratieprojecten.

Experience Data Platform Occtoo
XSARUS levert al 22 jaar kwaliteit en bezit de juiste mix van ervaring en expertise. Met de toevoeging van Occtoo aan hun tech stack, gaan wij gezamenlijk het leveren van digitale ervaringen naar het volgende level brengen. We zijn verheugd om XSARUS te verwelkomen als partner.
Niclas Mollin, CEO & medeoprichter van Occtoo