Insights
Een bundeling van digital commerce trends, bruikbare inzichten, praktische tips & tricks en aankomende events.
Dropshipping in Magento 2
Hoe werkt Dropshipping in Magento 2? Lees in dit artikel de oplossing die XSARUS hiervoor ontwikkelde.
XSARUS beste internetbureau van Nederland
In de MT1000 is XSARUS als beste uit de bus gekomen. In de categorie internetbureaus staat XSARUS bovenaan de landelijke lijst.
Retourreductie dankzij Business Intelligence (deel 3)
Indien het BI-platform zoals in eerder genoemde artikelen wordt inricht, kun je met gemak een substantiële retourreductie behalen. Hoe werkt dat in de praktijk?
Content staging en scheduling in Adobe Commerce
Hoe handig zou het zijn om de campagnes die je op de marketingkalender hebt staan, vooraf in te plannen en te reviewen binnen je Adobe Commerce omgeving? Goed nieuws, vanaf Adobe Commerce versie 2.3 is dit mogelijk met content staging en scheduling.
Retourreductie dankzij Business Intelligence (deel 2)
Met welke retourdimensies moet je rekening houden wanneer je aan de slag gaat met het terugdringen van retouren met behulp van Business Intelligence?
Retourreductie dankzij Business Intelligence (deel 1)
Retouren kosten handling, geld, en producten raken tijdelijk uit de verkoopbare voorraad. XSARUS ontwikkelde BI-tooling, waarmee retouren worden teruggedrongen.
Met PIM naar PXM
MDM, PCM, PIM, what’s next? PXM! Product Experience Management (PXM) is de nieuwste term in het productdata-landschap.
Hogere conversie met eigen ontwikkelde Magento checkout
Jarenlange doorontwikkeling, testen en meebewegen met de markt heeft geleid tot dé XSARUS check-out; een checkout met een hoger doorstromingspercentage.
De weg naar een succesvolle PIM-implementatie
Met meer dan 20.000 consultancy uur aan PIM-ervaring, weten we als geen ander de weg naar een succesvolle PIM-implementatie te vinden. Hoe ziet die reis eruit?
E-commerce tools & platforms: keuzestress!
E-commerce bedrijven worden voortdurend geconfronteerd met nieuwe marketing technologie. Er valt veel te kiezen. Maar hoe maak je die keuze?