Heb jij al een volledig beeld van jouw webshopbezoeker? Door het inzetten van één of meerdere marketing technologie platforms of middelen kun je jouw klantrelaties met bijbehorende data beter beheren en optimaliseren. En ben je in staat om de juiste boodschap via het juiste kanaal over te brengen.

Zeker zodra databronnen op een succesvolle manier met elkaar geïntegreerd zijn, wordt goed inzichtelijk wie jouw bezoekers zijn en hoe ze zich online gedragen. Om ze vervolgens op de juiste manier te benaderen. Marketing technologie tooling als Squeezely, Voyado, Datatrics, Spotler, Google, Deployteq en Channable zetten we succesvol in bij onze klanten.

Arjo
Marketing technologie inzetten?
Krijg advies over welke platforms en kanalen voor jou geschikt zijn

Inzicht in data

Hoeveel inzicht heb je in de gedrags- en voorkeursdata van jouw klanten? In hoeverre wordt dit real-time verwerkt in alle systemen en kanalen? Data driven marketing is zeker geen nieuw concept in e-commerce, maar het snel veranderende marketing technologie domein dwingt je om hier iets mee te doen. Het komt regelmatig voor dat afdelingen als marketing, klantenservice, verkoop en finance niet over dezelfde (klant)data beschikken. Een volledig beeld ontbreekt met bijvoorbeeld inconsistente communicatie of uiteenlopende strategieën tot gevolg.

Als je jouw marketing technologie landschap goed hebt ingericht, dan zorgt de software ervoor dat je autonoom beslissingen kunt nemen op basis van data. Door middel van een customer data platform of marketing automation software kun je contactlijsten opbouwen, content uitserveren op een impactvol moment of acties triggeren op basis van het gedrag van een individu.

De juiste boodschap op het juiste moment

De marketing technologie oplossingen die wij inzetten, helpen je bij het inzichtelijk maken en inzetten van klantdata en bijbehorende middelen via alle kanalen en in iedere fase van de klantreis. Want het leveren van de juiste boodschap op het juiste moment op basis van data is een belangrijke succesfactor.

We helpen graag bij het definiëren van doelstellingen en het aan elkaar koppelen van data. We denken mee over welke platforms en kanalen in jouw (gewenste) situatie geschikt zijn en zorgen voor de implementatie en continue doorontwikkeling en optimalisatie.