TritonX
Waarom TritonX?
TritonX is een cloud-gebaseerd Customer Data Platform dat uitermate geschikt is voor omnichannel retail organisaties. Niet voor niets werkt een deel van onze klanten met dit systeem. Binnen tritonX is klantdata real-time beschikbaar voor ieder touch point, zoals de webshop of customer service. Het systeem fungeert als een ‘black box’ waar alle data op een veilige manier wordt opgeslagen en bevat daarnaast Marketing Automation en klantloyaliteit functionaliteiten.
Marketing Automation
Dankzij de Marketing Automation functies kunnen klantprofielen worden aangemaakt en worden kopers voorkeuren inzichtelijk. Op basis van deze profielen kunnen marketeers losgaan met dynamische segmentatie en geautomatiseerde campagnes. Hierdoor wordt de customer experience steeds persoonlijker. Door eenvoudig een e-mail marketing tool te integreren met tritonX, ontstaan er nog meer mogelijkheden.
Loyalteitsprogramma
Voor iedere ondernemer wel bekend: het belang van loyale klanten. Binnen tritonX kan een loyaliteitsprogramma ingericht worden met persoonlijke prijzen, privileges en couponing. Beloningen kunnen worden ingewisseld; het zij in de winkel, webshop of mobiele app. Denk out-of-the box, verras klanten en houd ze geboeid.
TritonX bij Norah
Norah maakt met veel succes gebruik van tritonX. Het CDP/loyalty programma is volledig geïntegreerd in de ‘Mijn account’ omgeving, zodat klanten zich naadloos kunnen bewegen tussen de webshop en de fysieke winkel. Klanten kunnen op deze plaats alle accountdata vinden en het geeft inzicht in spaarpunten, kortingsvouchers en meer. Een goede manier om klantloyaliteit te versterken, in een passend Norah ‘jasje’.
XSARUS plug-in voor tritonX & Shopware
Naast Norah maken onder andere Bomont en Rinsma Modeplein ook gebruik van tritonX binnen hun Shopware platform. XSARUS heeft een geavanceerde Shopware plug-in ontwikkeld waarin de krachten van beide tools worden gebundeld. Deze plug-in integreert tritonX met Shopware, zodat personal pricing, mix-and-match acties, coupons en omnichannel kortingscodes naadloos worden opgehaald en uitgewisseld.
Om hun omnichannel strategie verder te versterken, zetten Norah en Bomont ook een kioskomgeving in binnen hun fysieke winkels. Via een tablet kunnen klanten eenvoudig worden opgezocht en direct profiteren van het tritonX loyaltysysteem. Lees hier meer over in dit insight: Versterk je omnichannel strategie met een kiosk in de fysieke winkel.
Ook inspelen op klantdata?
Onze consultants delen graag hun kennis over Customer Data Platforms en het creëren van klantloyaliteit. Met een creatieve, data gedreven blik kijken ze samen met jou naar de mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact met ons.