TritonX
Waarom TritonX?
TritonX is een cloud-gebaseerd Customer Data Platform dat uitermate geschikt is voor omnichannel retail organisaties. Niet voor niets werkt een deel van onze klanten met dit systeem. Binnen tritonX is klantdata real-time beschikbaar voor ieder touch point, zoals de webshop of customer service. Het systeem fungeert als een ‘black box’ waar alle data op een veilige manier wordt opgeslagen en bevat daarnaast Marketing Automation en klantloyaliteit functionaliteiten.
Marketing Automation
Dankzij de Marketing Automation functies kunnen klantprofielen worden aangemaakt en worden kopers voorkeuren inzichtelijk. Op basis van deze profielen kunnen marketeers losgaan met dynamische segmentatie en geautomatiseerde campagnes. Hierdoor wordt de customer experience steeds persoonlijker. Door eenvoudig een e-mail marketing tool te integreren met tritonX, ontstaan er nog meer mogelijkheden.
Loyalteitsprogramma
Voor iedere ondernemer wel bekend: het belang van loyale klanten. Binnen tritonX kan een loyaliteitsprogramma ingericht worden met persoonlijke prijzen, privileges en couponing. Beloningen kunnen worden ingewisseld; het zij in de winkel, webshop of mobiele app. Denk out-of-the box, verras klanten en houd ze geboeid.
TritonX bij Norah
Norah maakt met veel succes gebruik van tritonX. Het CDP/loyalty programma is volledig geïntegreerd in de ‘Mijn account’ omgeving, zodat klanten zich naadloos kunnen bewegen tussen de webshop en de fysieke winkel. Klanten kunnen op deze plaats alle accountdata vinden en het geeft inzicht in spaarpunten, kortingsvouchers en meer. Een goede manier om klantloyaliteit te versterken, in een passend Norah ‘jasje’.
Ook inspelen op klantdata?
Onze consultants delen graag hun kennis over Customer Data Platforms en het creëren van klantloyaliteit. Met een creatieve, data gedreven blik kijken ze samen met u naar de mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact met ons.