Order Management
Krijg controle over het order management proces en verzeker jezelf van (omnichannel) succes.
Ben je omnichannel actief? Dan kun je niet zonder effectief order management. Efficiënt voorraadbeheer, orders managen via alle verkoopkanalen als de eigen webshop, marketplaces of dropshipment partners. Soepele orderafhandeling en verzending, het aanbieden van Click & Collect, vlekkeloze ordercommunicatie met je klanten.
Dit zorgt voor een wirwar aan processen. De oplossing? Een centraal order management systeem. Dat veel verdergaat dan de mogelijkheden van het klassieke ERP-, POS- of e-commerce platform. Om klanten die overal en altijd connected zijn, de beste beleving te bieden via ieder kanaal. Online én offline.
Omnichannel Order Management
Als retailer of brand streef je ernaar: het juiste product, binnen de juiste tijd, op de juiste plaats. Vanuit organisatieperspectief zijn er diverse processen en belangen die samenhangen met omnichannel order management:
- Optimaal omgaan met voorraden
- Besparen op logistieke bewegingen
- Tijds- en kostenefficiënte orderafhandeling
- Schaalbare business modellen, bijv. in een multibrand context
Met een order management systeem kun je dit bieden aan jouw klant:
- Informatie over de verwachte levertijd
- Online inzicht in de winkelvoorraad
- Online reserveren, bekijken en kopen in de winkel
- Online bestellen, afhalen in de winkel (buy-online, pickup-in-store)
- Online bestellen, retourneren in de winkel
- In de winkel bestellen, thuis laten bezorgen (kiosk, endless-aisle)
- Online bestellen, vanuit de winkel verzenden (ship-from-store)
TableTop Order Management: slimme software die brands en retailers helpt hun omnichannel ambities te realiseren. Is er sprake van meerdere fysieke en digitale verkoopkanalen? Liggen voorraden verspreid over meerdere winkels en locaties? Optimaliseer de commerce processen in de centrale TableTop Order Management oplossing, met behoud van flexibiliteit.