Squeezely
Volledige regie over klantdata en personalisaties
Met Customer Data Platform Squeezely heb je zelf de touwtjes in handen over alles wat klantdata, customer journeys en on-site personalisatie betreft. Webpagina’s kunnen eenvoudig gepersonaliseerd worden op basis van betrouwbare data uit alle (marketing)kanalen en een 360 graden klantbeeld. In dit flexibele platform worden klantgegevens verzameld en verrijkt en zijn er tal van mogelijkheden om crossmediale, gepersonaliseerde campagnes op te zetten door het systeem te koppelen aan een e-mailmarketingtool.
Dit kun je met Squeezely:
- 360 graden klantbeeld creëren
Een sterke combinatie van CRM-data en klikgedrag zorgt voor een compleet 360 graden klantbeeld. Binnen Squeezely kun je inzoomen op klantniveau en verrassende personalisaties inzetten.
- Doelgroepen segmenteren
Door bezoekersgedrag te analyseren en bezoekers met hetzelfde gedrag te segmenteren, ontstaan concrete doelgroepen waaraan direct acties gekoppeld kunnen worden.
- Journey Builder effectief inzetten
Door het aanhaken van een e-mailmarketingtool, kan marketing automation worden toegepast, in de breedste zin. Binnen de Journey Builder kunnen stroomschema’s met acties worden samengesteld, als notificaties en e-mails, geënt op mogelijke scenario’s. De Journey Builder werkt eenvoudig door middel van drag-and-drop en stuurt triggers naar externe systemen.
- Producten aanbevelen
Met Squeezely is het mogelijk om productaanbevelingen op de webshop of andere kanalen te tonen die aansluiten bij de fase van de customer journey en de relevantie voor de bezoeker.
- Kanalen synchroniseren
Squeezely beperkt zich niet tot het eigen platform. Juist door het te koppelen met externe kanalen als een e-commerce platform en marketingtools ontstaat het beste resultaat.
- Personaliseren
Met de personalisatietools in Squeezely kan de webshop worden ingericht op een individuele bezoeker, rekening houdend met bezoekersvoorkeuren en de fase in het aankoopproces.
- A/B testen
Dankzij volautomatische A/B testing wordt duidelijk welke variant of actie werkt en welke niet. Dit geeft de conversie een boost!
- Bezoekers overtuigen
Squeezely maakt het mogelijk om realtime met je webshop bezoekers te communiceren en ze te overtuigen tot het doen van een aankoop. Dit kan bijvoorbeeld door de (beperkte) voorraad van een product te tonen of aan te geven wanneer het product voor het laatst gekocht is. Allemaal conversie triggers die de bezoeker over de streep kunnen trekken.
Squeezely inzetten?
Is Squeezely de perfecte toevoeging aan het e-commerce landschap van jouw organisatie? Onze consultants vertellen graag meer over de marketing automation opties en hoe je klantdata optimaal kunt benutten om verder te groeien. Neem vrijblijvend contact met ons op.